Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán event agentury
Egorova, Valentina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu. V rámci praktické části je provedena situační analýza, marketingový výzkum a na základě syntézy vý-sledků jsou stanoveny marketingové cíle, strategie a marketingový mix agentury. Na závěr je představen rozpočet, akční plán a kontrola plnění marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.